Volliga spaas

Tegelikult olen ma juba pikemat aega võtnud hoogu, et kirjutada sellest, kuidas me iganädalaselt Volliga spaas käime, aga kujutasin juba ette, kuidas kõik targad tulevad jälle õpetama, et ma kõik valesti teen. Aga noh, mis siis ikka, bring it on!



Noh, te juba teate, et mulle meeldib, kui kodu on puhas (ärge nüüd lööge, aga pärast seda, kui ma endale kööki kardinad muretsesin, siis pole ma juba vist kaks kuud aknaid pesnud. Täiesti kohutav! Allakäiguspiraali esimene aste.) ja ise ka peab puhas olema. Vahel ma kupatan isegi lapsed pessu. Seega, pole kuigi tõenäoline, et Volli jääks kasimata.

Autopesu on alati olnud pigem minu isiklik huvi ja hobi. Juba siis, kui veel mehelõhn majas oli. Kui mul oleks aega, siis käiks korra päevas mõnest pesulamoodi instituudist läbi. Aga pole. Aega. Ega ka niipalju seda va krabisevat. Venna õpetas mulle, kuidas Mündipesulat kasutada ja seda ma teengi. Poest ostsin spets švammi ja kuivatuslapid. Kui regulaarselt käia, siis ei jõua pigi kinnistuda ja seda eelleotust olen äkki maksimaalselt neli korda kasutanud.

Loomulikult räägiti mulle juba seda juttu ka, et igasugused nuustikud ja mikrofiiberlapid on saatanast ja kriibivad kohe värvi maha. Eeem, no ma ei tea, miks neid siis müüakse poodides, kui nad nii ohtlikud on? Ja pealegi, automaatpesulates tehakse üldse suurte karvaste harjadega mustusele uut ja vana. Loogika tõrgub. No ma saan aru jah, et ma ei hakka autot näiteks nõudepesušvammi selle kareda poolega nühkima, aga pehme nuustikuga, kui lahtine tolm ja prügi on juba veega maha uhatud? No mina igatahes pesen nuustikuga. Sest olen proovinud ka ilma ja ajab ikka marru küll, kui sa tuled sealt välja päikse kätte ja näed halle triipe autokerel.



Muuseas, see auto mustaks jäämine on ka põhjus, miks ma üldiselt automaatpesulaid ei fänna. Olen päris mitmel korral sealt välja sõitnud ja otse Mündipesulasse, sest ei nühkinud need fäänsid harjad minu lemmikut läikima midagist. Ja noh, nii odav see ka pole, et seal kolm korda järjest käia ja loota, et ehk lõpuks saab täiesti puhtaks.

Loomulikult olen ma mõelnud ka nanotehnoloogiale. Et käid korra aastas ja pritsitakse auto mingit võlujooki täis, nii, et ei peaks pidevalt tõmblema selle pesu pärast. Aga kallis on. Pealegi, üks rääkis, et lasi nanotada ja siis ikka iga nädal lasi voolikuga üle. No sorry, aga mis see point siis on? Ma saan aru, kui mul oleks salongist tulnud auto, millega ma üritan mehi hoovi lohistada ja siis peab kaugele särama, aga see pole nagu eesmärk. Lihtsalt tahaks ise puhtaks jääda, kui sõidukisse istun ja sealt väljun.

Ja siis lugesin ma postitust ühelt muidu vist täiesti viisakalt naiselt. Vähemalt pildid on tal küll ilusad ja tundub muidu ka meeldiv ning kena. Ja tema siis kirjutab, et peseb autot kaks korda aastas. Kaks korda aastas! Saate aru, jah K A K S! Nagu üks, KAKS. Kuidas? Ma ei julge isegi mõelda, et milline see auto välja võib näha. Mul üks kord juhtus, et nädal jäi vahele (judiseb), aga 6 kuud! Palun vabandust, aga ma ei saa sellest aru. Kas aknaid pestakse ka kaks korda aastas selles majapidamises? Aga voodilinu? Hambaid? Iseasi, kui auto istub sul garaažis ja sa seda ainult mõnel ilusal suvisel pühapäeval jalutama viid. Aga igapäevaselt tööle-poodi-koju marsruudil? Meie kliimas, kus 89% ajast tuleb taevast mingisugust löga alla? Vabandust. Ma pole tegelikult mingi pirtsakas. Ei, ausalt pole. Aga kaks korda aastas on ikka jube harva. Noh, minu isiklik tagasihoidlik arvamus.

Kommentaarid