Mis nad siis tulevad meie õue peale kaklema?

Spoiler alert: 

Vihapostitus!


Üldiselt on kolm korda aastas selline periood, kui spordiklubid on maast laeni rahvast täis. Jaanuari esimesed kaks nädalat, märtsi keskpaik ja september. Ülejäänud ajal on piisavalt ruumi. On valida kappe ja ei pea pesulas järjekorras jalalt-jalale tammuma, kuni peened preilid ennast kasivad.

Aga siis juhtus midagi. Otseloomulikult võiksin ma siin mõelda, et kõik minu kümned tuhanded fännid on lugenud minu ülistuspostitusi Mustamäe MyFitnessist ja seetõttu on see rahvast täis nagu Kannu Kõrts reede õhtul. Aga ma kardan, et pooled minu kolmest fännist ei tee tegelikult trenni ja isegi kui, siis ei ummistaks nad spordiklubisid.


Märgistan territooriumit.

Ühesõnaga, juba eelmise aasta detsembrist on Mustamäe klubi ülerahvastatud. Ja ma arvan, et ma eile sain vist põhjuse jälile. Nimelt, seal käib "kuulsusi". Ei, päris ausalt kohe. Kõigepealt ma nägin seda Brigitte Susannet. Käis selles Brazilian Butt Lift trennis. Siis ma nägin ühte neiut, kes meenutas toda Helenit sellest "Prooviabielu" saatest, kes Kalvi-Kallega lapse sai. Selgus, et polnudki tema nägu, vaid päris tema ise. Istusime nagu vanad sõbrannad saunalaval ja jutustasime beebidest ja värki, eks ole. No Raunost ma juba olen kirjutanud (siin). Veel olen seal näinud ühte noormeest, kes on kahtlaselt Tanel Toomi nägu. No ja eile siis, eks ole, sain ma aru, et see tüdruk, kes mulle Paljast Porgandit meenutab, ei meenuta teda üldse mitte asjata, vaid… noh, saate juba aru niigi.


Peidab ennast minu eest, aga küll ma ta juba üles leian!

Ma olen siiralt VÄGA pettunud! Lastakse, eks ole, MINU klubisse igasuguseid staarihakatisi! Mina olen esimesest päevast peale käinud Mustamäe klubis. Miks neil on vaja siia ronida, peegli ees uute retuusidega poseerida ja siis Instagrammi pilte postitada? See on minu territoorium! Nagu, enne see Porgand käis selles Viru Keskuse klubis. Kas ma tulin sinna teda tülitama? Mh? Nõup! Lasin seal tal aeleda ja oma värki teha. Ainus asi mis ma temalt vastu palun, on see, et ma saaksin tulla pärast tööd trenni, võtta oma kapp, panna sinna oma seitsekümmend viis asja ja siis rahulikult trenni teha. Aga ei! Minu põhiõigus käia trennis ja teha trenni on vägivaldselt rikutud. Sest ma pean oma seitsekümmend viis asja toppima kappi, kuhu põhimõtteliselt mahub ainult minu küüneviil, eks ole, sellepärast et kõik tibid on Instast vaadanud, et näe, Porks käib seal, ma pean ka sinna minema. Ei pea, kullakesed! Minge mujale! Minge näituseks Rocca Al Maresse. Seal on kõigile suured kapid ja piisavalt ruumi kõikide nende kreemipotsikute jaoks, mida te hirmsasti enda ümber laotate, nii et teised peavad seal higiste retuusidega külmetama, kuni te oma varustust kokku kogute.

Vaadake neid kappe. Märkate suurusevahet? 
Kuidas üks normaalne inimene peab oma kodinad sinna mahutama, palun selgitage mulle?

Ja mis ma veel tahtsin öelda, oli see, et "kuulsused" näevad päris elus palju igavamad välja, kui sotsiaalmeedias. Tõsiselt. Vähemalt naised. Esiteks tunduvad nad palju, noh kuidas nüüd viisakalt öelda, laiemad, kui ekraanil. Ja teiseks, ilma meigita on nad kõik täiesti tavalised. Mehed seevastu, on päris elus palju kenamad. Noh, need kolm keda ma näinud olen. Aga võibolla olen ma praegu lihtsalt natuke pahane, et need tibinad on mu kapid kaaperdanud ja ma maksan õelalt kätte? Kes teab? Üldiselt ei maksa minuga jännata, kui ma trennist täit rahuldust ei saa. Seda võite juba mu poistelt küsida.

Mul ei olnud tegelikult Raunost põhjust pilti siia panna, mind ta ei sega. Aga samas, miks ka mitte? 
Midagi ilusat postituse lõppu 😍

Kommentaarid

  1. Oot, mida helli?! Kas Sa tahad öelda, et Sa lugesid mu just praegu poolteisekordseks? Või mis matemaatika see nüüd siis oli :)?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Vaata, Sa oled nii pikalt juba ära olnud ja siin tekkis kohe tühik. Nüüd, kui Maarjamaal tagasi, siis saan õigusega öelda, et mul 4 fänni 😁

      Kustuta
    2. Hurraaa! Ja ma igaks juhuks ikka lisan täienduse, et ma kuulun sinna mitte sportivate fännide ridadesse, kui Sul juba nii täpne arvestus siin käib :P

      Kustuta

Postita kommentaar