Dear John...

Ütlen ausalt, mina ei oska kedagi pikalt saata. Olen ise nii sageli sellel pool kõneliini olnud, kus öeldakse, et "tead, sa oled kena tüdruk, aga…" "mul olid tujud, mitte tunded…", "sa võiksid olla minu friend with benefits, aga kuna ei, siis…", "ma pole suhtematerjal…", "sa oled nii palju väärt, aga mitte mulle…" ja tean kui vastik see on, seepärast kohtlen ma kosilasi siidiste kinnastega. Ma ei taha kellegi tundeid riivata.

Et lugejaid mitte suuremasse segadusse ajada, siis otse öelduna, räägin hetkel Calvin Kleinist. Loomulikult oli väga armas, et ta nägi vaeva, et mu meiliaadress üles leida, ühendust võtta ja mitu päeva kirje saata. Aga, no kuulge, endal on kodus naine ja laps! Komadest ei hakka parem kirjutamagi… Milleks mingit liini ajada? Mis selle asja eesmärk on? Ja nagu, ma ei löönud üldse siin külge kellelegi, ma tahtsin ainult lõhnaõli nime teada. Siiralt. Mu enda süda on ju hõivatud…


Saadan talle vastused ka kõik töömeililt ja töö ajal. Ei, tal on vaja mu isiklikku numbrit ja kontakti teada. Milleks? Mis on selle suhtluse mõte? Tõsiselt, kahe minutiga suutsin nii suurt muljet avaldada, et on vaja iga hinna eest kontakti hoida? Vau! Mul lausa põnev teada saada, et mida ma siis tegin sellist, ja miks see mul enamasti ei õnnestu? Ei no kohe ausalt! Ma siin viimased seitse aastat käin ja otsin ja ootan ja loodan leida. See kui fenomenaalselt ma olen suutnud oma margi blogilugejate, oma laste, naabrite ja töökaaslaste ees täis teha, on lausa legendaarne ja kõik asjata. Mis see nõks nüüd siis oli? Ah?

See, et suhtes mees nii nahaalselt üldse võõrale naisele ligi ajab, on päris nukker. Pole vaja mulle seletada, et "me oleme üksteisest kaugenenud". No kaugenege siis lõpuni juba ära, eelistatavalt erinevatele postiaadressitele. Pealegi, sageli need naised, kellest ollakse "kaugenenud" ei ole asjadest üldse samamoodi aru saanud, vaid nende meelest on just tekkinud hea, mõnus, rahulik, stabiilne pereelu. See, et sellist meest pole võimalik iialgi usaldada, on ka ilmselge - tegi minuga, teeb minule.

Aga mehel endal oli ikkagi raske sellest kõigest aru saada. No jah, mis teha. Kui grammatikaga on halvasti, siis pole vist õiglane eeldada, et funktsionaalse lugemisega kõik korras on...

Kommentaarid

  1. Sarnaselt sinuga on ka minu jaoks suurim turn-off, kui flirdivad suhtes mehed. Kaob igasugune austus inimese vastu, eriti kui flirt on ilmselge. Olen ka seda kogenud, et mees lööb naise ees külge. Ainus reaktsioon sellistes olukordades on olla võimalik napisõnaline, kuid samas viisakas.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jah, minu meelest ka. Kuna olen olnud ka see naine, kelle mees nahaalselt teistele naistele külge lõi, kui ma sealsamas olin, siis suuremat alandust annab välja mõelda. Null respekt selliste vastu :/

      Kustuta

Postita kommentaar