Lihtsad rõõmud

Juhtus nii, et ühel õhtul kutsuti mind kohvile. Õigemini, mina vist kutsusin. Ütlesin, et kui ma oleksin mees ja mulle keegi meeldiks, siis ma küll pikalt ei mõtleks ja kutsuks subjekti kohvile. See peale küsiti mult, et mis kell.

Kuna kell oli kohvi jaoks juba hiline, siis tegin ettepaneku, et ehk nädalavahetusel? Oli kolmapäeva õhtu. Küsiti, et aga mis sa praegu teed? Tegin Kärbsega matemaatikat ja valmistasin õhtusööki. Seda ma loomulikult noormehele ei maininud. Kuna mu rauast ratsu oli üsna räämas, siis küsisin, et kas ta soovib koos minuga tulla autot pesema? Oli nõus.


Saime Cirkle K ees kokku, võtsime paar teed ja mõned muffinid ning kohting võiski alata.

Nii kasulikku deiti mul polegi vist elus olnud. Mulle täitsa meeldis. Sai kasuliku meeldivaga ühendatud.

Kes ütles, et deitimine peab mingi hirmus keeruline ja kulukas ettevõtmine olema?

Noormees oli ka tore ja üksi suremise hirm taandus mõneks ajaks.

*Pildistas Tatjana Siipan

Kommentaarid

Postita kommentaar