Esimesed sada

Juhuu! Esimesed sada tuhat klikki blogis đŸ„ł! 


Ja ainult pooled neist on minu enda klikid 😜.

NĂŒĂŒd jahin seda jĂ€rgmist esimest 😇.

*Pildistas Eveli Johanson

Kommentaarid

  1. Palju Ă”nne! Alguses ei tule need klikid kiiresti, aga kui hoo ĂŒles saavad, siis on teistpidi hirmus :)
    Tervitab targutaja Mae 36. korruselt Kuala Lumpurist

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Oo jaa, see teistpidi hirmus on isegi mulle tuttav. MĂ”ned korrad on olnud paanika, et kes te olete, kust te tulite ja mida te must tahate 😄. Aga see lĂ€heb enamasti kiiresti mööda.
      RÔÔm kuulda, et Sa elu ja tervise juures. Kas nii kÔrgel hirmus ei ole?

      Kustuta
    2. Ei ole hirmus, kuigi hirmus suur kiusatus on alla hĂŒpata :) Vahepeal, kui Sa magasid, kĂ€isin juba ka kaksiktornides Ă€ra, lasti 86. korrusele. Aga noh, meil tĂ€na siil-udus-pĂ€ev, seega sealt ei tahtnud alla viskuda :D Samas andis see ainest jĂ€rgmise reisiraamatu jaoks.

      Kustuta
    3. Nii kĂ”rgel vist kaob Ă€ra see kĂ”rgusehirm. Kui lennureisid vĂ€lja arvata, siis minu kĂ”ige kĂ”rgem koht on olnud Londonis Vertigo 42 baar, 42. korrusel siis. Seal kĂŒll kĂ”igutas, aga hirmus polnud. Ilus oli.
      Kas reisiraamatus pilte ka tuleb? MĂ”tlesin just, et kuna Su blogi nĂŒĂŒd peaasjalikult Hiiumaa ĂŒmber keerleb, siis need toredad reisikirjeldused ja kaadrid jÀÀvad ju kĂ”ik uudishimulike silme eest varjule :).

      Kustuta
  2. Jeerum, ma juba rÔÔmustasin:D
    Aga muidugi rÔÔmustan ka klikkide ĂŒle:)
    Ja Maele ka - ikka mask ja kummikindad seal piirkonnas!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. No ega Sa pÀris asjata ei rÔÔmustanud ka, muide ;)

      Kustuta
    2. Jesver, kui elevil ma nĂŒĂŒd olen - kas J. on tĂ”esti juba ka Esimesed sada lĂ€bi lugenud! Ootame muljeid!

      Reisiraamatusse tulevad pildid muidugi, loodetavasti need kÔige koledamad, kui kirjastus lubab.

      Isand Konn, mul pole maski vaja, sest 1) umbrohi ei hÀvine, 2) jumal joodikuid hoiab, 3) siin on kÔigil maskid nagunii juba ees, seega mis ma enam duubeldan :D
      P.S. millal teine sada ilmub?

      Kustuta
    3. PĂ€riselt lĂ€bi veel pole, aga ĂŒtleme nii, et lugemisel :)

      Kustuta
  3. Kus nĂŒĂŒd on elevil, neiud lĂ€hedal ja kaugel:D
    Kirjutan palehigis, mis muud:P

    VastaKustuta

Postita kommentaar