Hmmm...

Päev pärast seda, kui ma kirjutasin postituse Põhja-Korea maavarade kaardist, sain kirja pangast, milles kõne all olev intsident aset leidis. Pakkusid mulle soodushinnaga kindlustust.



Ei noh, muidu poleks ju midagi imekspandavat, aga selles konkreetses pangas sulgesin ma oma arvelduskonto juba 2015. aastal. Sõnumis lahkesti lubatakse mul teavitustest loobuda, kui ma seda teen netipangas alajaotuses "Minu andmed".

Ma praegu veel ei teinud. Vaatame, äkki see oli mingi ühekordne eksitus ja rohkem sõnumeid ei saadeta. Sest mul tekkis selline rumal küsimus, et kui mul selles konkreetses pangas kontot pole, siis kas ma saan ennast netipanka sisse logida selleks, et oma andmeid muuta? Ja üldse, mis nagu toimub? Ning mis kõige olulisem - mina andsin info edasi ja kellel parasjagu kindlustust vaja teha, siis veel jõuab! Kas ma võin nüüd ennast Swedbanki koostööpartneriks lugeda ja neile reklaamteksti eest arve väljastada?

Natuke kõhe on küll hetkel...

Kommentaarid