Kuidas ma raamatuid loen

Jõuan õhtul pärast tööpäeva ja trenni ja poeskäiku koju, olen oma näljased lapsed ära toitnud, pesu masinasse toppinud, nõudepesumasina tühjaks laadinud, pidzaama selga ajanud ja end raamatuga diivanile sättinud. Avan raamatu ja alustan lugemist.



Kõll! Sõnum Intsult: "Noh, kuidas sul selle noore täkuga läheb?"

Ohkan. Otsustan, et loen peatüki lõpuni, enne kui vastan.

Kõll! Gif Raidolt: "Sõprade" Joey "How you doin'?"

Ohkan. Loen edasi.

Kõll! Kuvatõmmis sõbrannalt, kuidas talle napakaid sõnumeid saadetakse. 

Loen peatüki lõpuni vastan. "Noor täkk kadus sama kiiresti, kui tekkis." "Raamatut loen!" "Sa ikka leiad veidrikke! 😂"

Võtan ette järgmise peatüki.

Kõll! Raido: "Mida loed?"

Kõll! Sõbranna saadab järgmise sõnumi.

Kõll! Indrek: "Noh, mis sulle nüüd siis jälle ei meeldinud?"

Lõpetan peatüki. Saadan Raidole foto raamatukaanest. Vastan sõbrannale. Kirjutan Indrekule:"Ah tead, mees tahtis ainult oma riistast rääkida ja no mida ühest riistast nädal aega rääkida on? Ütlesin, et äkki räägiks millestki muust. Tema ei tahtnud muust rääkida ja nii see suhtlus ära vajus. 😁"

Kõll! Raido: "Nii ilus pilt, nagu alati."

Võtan ette järgmise peatüki.

Kõll! Raido: "Mitmes raamat see sul sel aastal on?"

Kõll! Indrek: "Misasja!?!"

Kõll! Indrek: "Mis sellest riistast rääkida üldse? 😂🤣"

Kõll! Indrek: "Mingi imelik sell!"

Kõll! Sõbranna.

Kõll! Raits: "Mitu raamt sel aasal leod"

Kõll! Raits: "?"

Kõll! Raido: "raamatut"

Kõll! Raido: "aastal"

Kõll! Raido: "?"

Lõpetan peatüki. Raidole: "Tnx! See on vist 8 või 9. Eesmärk on sada lugeda."

Indrekule: "No jah, lihtsalt noor kiimas inimene, kellel madal enesehinnang. Ju ta leidis juba järgmise, kes ta riista ülistab."

Sõbrannale.

Tõusen püsti ja lähen kööki vett jooma.

Tulen elutuppa tagasi ja vastan järgmistele sõnumitele. Jätkan lugemist.

Kõll! Raido: "Ma olen kindel, et sa saad kõik loetud!"

Kõll! Indrek: "Mul on rahulik, pole kusagil käinud."

Kõll! Raido: "Hoian sulle pöialt, et sa ikka jõuaksid!"

Kõll! Indrek: "Kuidas sul muidu?"

Jätan peatüki pooleli. Vastan Raidole: "Hoia mulle parem pöialt, et mul peikat ei tekiks, kes kogu mu aja röövib." Indrekule: "Oh, mul suht kiire aasta olnud ja tundub, et läheb veel hullemaks. Aga see on hea, põnev."

Jätkan lugemist.

Kõll! Raido: "Kindlasti!"

Kõll! Raido: "Ha-ha!"

Kõll! Raido: "Ses mõttes, et ma ikka loodan, et sa kellegi leiad. Lihtsalt raamatute lugemise mõttes loodan, et ei leia."

Kell 21.18 seadistan telefoni hääletule režiimile ja ronin voodisse teki alla koos raamatuga. Mis kell ma magama jäin, ei tea. Ärkan hommikul 6.11. ja loen sõnumeid sõbrannalt, solvunud Raidolt ja segaduses Indrekult.

Jõudsin sel õhtul lugeda 54 lehekülge. Raamatus on kokku 318 lehekülge. Küsimus: kaua ma loen ühte raamatut?

Kommentaarid

  1. Ma millegipärast arvasin, et on püant on selles, et ajad vastused segamini st vastad valele inimesele :) :). Aga jah. Keskendumine on tänapäeval raske...

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Eks sedagi on juhtunud, et vastan valele inimesele, kui mitu vestlust korraga käimas. Õnneks midagi piinlikku pole juhtunud. 😊

      Kustuta

Postita kommentaar