Jõusaali kasutusjuhend: jalad

Alakeha treenin ma siiani hea meelega masinatel. Tavaliselt on need masinad vabad, sest mehed on okupeerinud kõik ülakeha aparaadid, kuna kardavad endale Kardashiani tagumenti treenida. Vist. Seetõttu pole üldse ebatavaline, kui treeningsaalis teile tikkpeenikestel koibadel lihasmägi vastu taarub. Aga ei, ma ei lasku sellesse, et kedagi nende treeningvalikute tõttu kritiseerida, las see jääb mõneks teiseks korraks.

 


Jalapress.



Jalapress on kükkide tegemiseks väga mõnus masin. Minu lemmik. Istud peale, sätid tooli madalamaks, et põlvedesse tekiks täisnurk. Selleks tõmbad istumise all olevaid kollaseid kange enda poole ja nii saab istumist reguleerida. Kuna mina olen väga lühike, siis ma lasen tooli nii alla, kui saab. Pikemad inimesed ei pea nii alla laskma.



Kükiraskust saab määrata kõrval asuvate plaatidega. 



Seda harjutust tehes tuleb jalad asetada puusade laiuselt ja laskuda alla ning jalgadega surudes end taas sirgeks. Jälgida kindlasti seda, et kui jalad on sirged, siis väike nurk põlvedesse jääks. Jah, võib tunduda mõnus jalad täiesti sirgeks lükata ja nö lukustada, aga oma põlvedele teete nõnda karuteene. 


Kui te alla, ehk küki asendisse, laskute, siis tehke seda sujuvalt, mitte suure kolksatusega. Kõrvalt näete mugavalt, kui kaugele plaadid alla liiguvad ning peatuge enne, kui need kukuvad vastu teisi plaate.

Sama harjutust saab teha ka selle masinaga.



Siin tuleb raskused ise masinale tõsta ja pärast kindlasti ka maha võtta.



Selle masinaga saate reguleerida oma küki sügavust nii, et liigutate keskel asuvat fikseerijat. Kuna ma olen ikka veel lühike, siis mina liigutan selle kõige madalamasse asendisse. Pikemakoivalised saavad ilmselt ka mõne teise asendiga ka piisava koormuse kätte.



Kui olete küki sügavuse määranud ja raskused masinale asetanud, pange jalad plaadile ja lükake seda endast eemale. Samal ajal vabastage istumise kõrval olev stopper, et saaksite trenni teha. Seda saate vabastada, kui lükkate kollased hoobad üles. Nüüd on masin kasutamiseks valmis. 


Kui olete oma harjutused lõpetanud, siis liigutage uuesti kollaseid hoobasid, et masin puhkeasendisse fikseerida, nii ei kuku raskus teile peale.

Reiemasin. Ma ei tea, mis selle masina nö "ametlik" nimetus on, aga kuna see masin töötab nii, et ma lükkan põlvi kokku kasutades selleks reite jõudu, siis ma kutsun teda reiepingutajaks.


Istud masinale ja lükkad selle kollase kangi abil reied üksteisest lahku. Kangi tuleb pisut tõsta, muidu ta ei liigu. Kui asend on paika pandud, siis kang alla lükata, et masin töövalmis oleks.


Tuttava süsteemi järgi määrata raskus, millega tööd teha.


Ja egas midagi surud aga põlved kokku nagu korralik katolikutütarlaps kunagi ja masin on nagu kiimas preester, kes neid aga muudkui lahti lükkab. Tuttav värk. 


Tuharapingutaja. Sama nali kui eelmise masinaga, mul pole halli aimugi kuidas eksperdid seda kutsuvad, aga mina pingutan tuharat sellel, seega nii on.


Erinevalt reie pingutajast tuleb siin reisi mitte kokku suruda vaid üksteisest eemale.


Masina peale istudes tuleb jalad kokku panna. Kui masin on parasjagu harali, siis kollase käepidemega kangist saab seda õigeks seadistada.

Raskus paika ja harjutama.

Üks vahva masin on veel, millega tuharat treenida. See näeb välja selline.



Nagu te juba aimate, siis siin tuleb raskus ise peale lisada.


Edasi heidate kõhuli pehme polstri peale. Asetate ühe jala vastu plaati, teine jalg kindlalt täistallaga maha ja lükkate plaadil olevat jalga sirgeks. 


Reite treenimiseks on veel lahedaid masinaid. 


Sellel seistes tõmbad kanda tuhara poole.


Ja see reie masin.


Sellel siis istudes on jalad sirged ning neid tuleb kõverdada. Töös on reie esiosa.


Nii, aga selle osaga on kõik, mis lubasin lahti kirjutatud. Aga see pole veel kõik! Nagu teleturus. 😀 

Järgmisel esmaspäeval võtan luubi alla sellise toreda riistapuu nagu Smithi puur. Ja maikuu viimasel esmaspäeval alustame algusest, ehk vaatame üle ka masinad, millega ennast enne trenni soojaks saaks. 


Kommentaarid