Vallalise elu eripärad

Nagu ma eilses postituses mainisin, siis olin kodus. Ja nagu tavaliselt puhkuse ajal, nii vedas mul ka seekorda ja ma olin haige ning tegelesin kodus igasuguste rumalustega. Nagu sõbranna mainis, et kuigi ma kodus olen, siis ei tähenda see ju ometi, et mu elus midagi ei juhtu. Mulle nii meeldib, et inimesed mind nii hästi tunnevad.


Suurest igavusest hakkasin jutustama ühe tüübiga, kes mind TikTokis jälgib. Nagu mainitud sai, siis on kõige ohutum igasugustele "süütutele" meeste kommentaaridele ja küsimustele üldse mitte vastata, sest alljärgnev lugu kohe tõestab, milleni see asi viia võib. Oma õigustuseks ütlen ainult seda, et ma olen ikkagi people pleaser ja mul oli natuke igav ja siin osad on vahel maininud, et igatsevad väga mu Tinderi lugusid, nii et me kõik võidame siit midagi.

Mis mind TikToki juures tegelikult võlub on see, et seal ei saa mingid suva vennad sinuga privaatselt sõnumivahetusse astuda. Jah, nad võivad avalikult kommenteerida su videoid, aga ega nii see vestlus tavaliselt väga initiimseks ei kujune, kui kõik teised inimesed ka neid kommentaare lugeda saavad. Aga noh, mul oli igav... Viisime siis ühe fänniga (ma nimelt kutsun mehi, kes mind sotsiaalmeedias jälgivad ja kes kunagi mind välja ei kutsu fännideks, sest imetleda me võime eemalt ju keda iganes, see ei tähenda midagi, see ei tõesta huvi) vestluse kommentaariumist vestlustesse. Küsis see mees minu käest, et miks ma trennis hakkasin käima. Mul ei ole head lugu. Sõbranna töötas spordiklubis, kutsus mu proovitrenni, ma läksin, armusin kohe esimesest korrast ja olen käinud viimased 9 ja pool aastat üsnagi regulaarselt. Tüübil oli palju parem lugu. Nimelt tüdruksõber jättis ta maha ja siis ta läks trenni, et tüdruk kahetseks, et nii ilusa täku hülgas. Siis ta küsis, et kuidas mina endale mehe leidsin. Ütlesin, et pole mul mingit meest, sest kui oleks, siis ma ometi mingi võõra tüübiga internetis ei jutustaks. Siis hakkas mees mulle naljavideoid saatma ja iga päev juttu tegema. 

Kolmandal päeval ütles, et talle meeldib öösel trenni teha ja kutsus mu endaga kaasa. Mille peale ma vastasin, et ma öösiti magan, tead. Siis ta julgustas mind pre workout* sisse võtta, et energiat saada ja ikkagi tulla, sest uni on overrated. Keeldusin viisakalt pakkumisest. Sellepeale ta küsis, et kas ma siis hoopis mõnel õhtul ei sooviks tulla koos temaga. Vastasin, et ei ole suhtest huvitatud ja seetõttu leian, et see pole hea idee.


"Oi, mis, ega ma siis suhet ei taha, ma lihtsalt mõtlesin, et tore oleks uus sõber leida, kellega koos trennis käia," vastas tema. Nagu, jah, vot, ma ei tea, ehk ma olengi endast nüüd seal TikTokis liiga heale arvamusele jõudnud, aga ei usu ma seda juttu, et mees tahab naisega ainult sõber olla. Lisaks olin juba tema jutust aru saanud, et tal enamus sõpru olidki kõik naissoost. Mis on minu jaoks mehe puhul ka ohumärgiks, nagu ma möödunud suvel kirjutasin. Seda kõike ma talle ütlesin ka, et ei usu ma seda juttu ja ei usu ma ka seda, et mees ja naine saavad sõbrad olla, enamasti on ühel ikkagi mingi tagamõte või lootus. Mida ma talle ei öelnud oli see, et see meeletu veenmine mind endaga koos trenni tegema lõhnas ebameeldivalt meeleheitlikult ja agressiivselt.

"Ma ei tea miks, aga keegi ei usu mind kunagi, kui ma ütlen, et ma ei taha midagi, ainult trennisemu," imestas ta. Noh, sellepärast, et kui TikTok naistele midagi õpetanud on, siis justnimelt seda, et meestel on alati tagamõte ja mees ei hakka naisega sõber olema, kui ta teda vähemalt mingil tasandil atraktiivseks ei peaks ja kui uskuda statistikat, siis pea kõik mehed oleksid võimaluse avanedes rõõmsalt valmis oma sõprusest naisega loobuma, kui nad korra saaks neid paljalt näha. Seda ma ütlesin talle ka.

Siis küsisin, et kas tal siis mõnd meessoost semu pole, kes temaga käiks. Vastas, et üks on, aga see elab Tallinnas. ! Vastasin, et tead, ma ka elan pealinnas. "Ei no, ma saaks ju autoga kohale sõita," ei näinud tema probleemi. Ahah, et siis sõbra pärast ei hakka tulema Tallinna, aga võõra TikToki tšiki pärast ei ole probleemi? Mhmh, üldse ei kõla nii, et sa loodad midagi muud peale trennisemu siit saada. Ja nagu, kui me elame üksteisest nii kaugel, siis ei saaks me nagunii ju regulaarselt koos trennis käia, milleks üldse alustada seda jama? Kas seal, kus sa elad, ei ole inimesi, kes trennis käivad, et sa hakkad pikki vahemaid läbima, lihtsalt selleks, et võhivõõraga koos settide vahel midagi rääkida? Millest meil üldse rääkida oleks sinuga? Su oma sõbrad ei taha sinuga koos trennis käia, ei mõju kuigi ahvatlevalt, tead.

Selleks hetkeks olin ma juba aru saanud, et ma olin ennast liiga sügavalt kogu sellesse asjasse mässinud ja ei vastanud enam tema sõnumitele.

Aga siin omaette mõtlen, et millise kohaga see mees muidu arutles, kui ta mu öösel trenni kutsus? Hea küll, ta ütles, et on kuus aastat vallaline olnud, aga kas selle aja jooksul tõesti unustab inimene ära, et üldiselt öösel võõrastega kohtumist ei peeta arukaks ja turvaliseks tutvumistooniks? Olenemata sellest, kus kohtumine aset leiaks. Rääkimata sellest, et ma ei läheks ilmselt ka oma hea sõbrannaga öösel kohtuma, sest ööd on magamiseks, kui sa oled vanem kui kolmkümmend. Ja kui sa rumalast peast tegid selle vea ja kutsusid kellegi ööseks välja, siis kas see kui teine keeldub, ei anna märku, et sa läksid liiale? Ning pärast seda arvad, et on kohe okei uue kutsega jätkata? Nagu kohe, andmata võimalust unustada, et sinust evib maniakaalse psühhopaadi aurat? Kui ma korraks eeldan, et tegemist oli siiski normaalse inimesega, siis mis mulje jääks minust, kui ma pärast seda oleks nõustunud kohtumisega?

Igatahes selline lugu juhtus siin vahepeal, kui ma mitte kusagil ei käinud ja midagi ei teinud.

*Pre workout on selline aine, mida paljud jõutrenni tegevad inimesed kasutavad, mis tõstab lühiajaliselt sooritusvõimet ning annab energiat.

Kommentaarid