Silmarõõmude olulisusest isiklikus arengus

Kui teile korraks tundus, et ma olen nüüd maha rahunenud ja mis iganes ekstetsiaalne kriis mul ka polnud, siis see on kenasti ületatud, siis oleme teiega samas paadis. Mulle ka tundub nii. Rõhk sõnal tundub. Tunded pole ratsionaalsed. Kuigi nad ei pruugi tingimata ka irratsionaalsed olla.


Ma pole kindel, miks esimene lõik selles postituses vajalik oli. Aga ta tahtis välja tulla ja teie ette ilmuda. Kes olen mina, et teda takistada?

TikTokist olen ma õppinud enda jaoks väga olulise asja. Juttu tuleb jõusaali silmarõõmude (ik gym crush) olulisusest. Ja te lugesite õigesti, jõusaalis peab olema alati rohkem kui üks silmarõõm. Põhjuseid on mitmeid. Esiteks seetõttu, et kui sul on ainult üks rõõm, siis võib juhtuda, et ta käib trennis sporaadiliselt ja see ei motiveeri sind olema trennis järjekindel. Siis võib juhtuda, et selgub, et silmarõõm on juba hõivatud, mis vähendab tema atraktiivsust oluliselt. Kolmandaks võib juhtuda, et silmarõõmuga hakkab asi susisema ja selgub, et ettekujutlus temast oli ilusam, kui reaalsus ning silmarõõmust saab odraiva.

Seda kõike olen ma õppinud alles hiljuti. Aga instinktiivselt olen ma selle tõe järgi juba aastaid elanud. Mul on sõltumata selles, mis mu enda suhtestaatus parasjagu on, alati olnud vähemal kaks-kolm silmarõõmu jõusaalis. Endale kujutan ma mõistagi ette, et ma ise olen ka vähemalt nelja-viie kuti silmarõõm. Sest nende silmadesse tuleb rõõm, kui ma üle jõusaaliläve astun. Isegi kui see rõõm on hüpoteetiline ja ma kujutan seda endale ette, siis ma ei luba teil seda enda käest ära võtta.

Üks selline rõõm tekkis umbes aasta tagasi. Kutt on väga sarnane Naabripoisile. Mäletate, see suure habeme ja ilusate pruunide silmadega tüüp, kes mu südame murdis, aga tänu kellele ma hakkasin jõutõmbega tegelema? Igatahes. Nagu ma hiljuti kirjutasin, siis minu tüüp on see, kellesse ma parasjagu viimati silmini armunud olin. Mis tähendab, et minu silmad kohe rõõmustasid, kui see uus kutt hakkas regulaarselt trenni tegema. Aga ta oli väga kuri. Tuli, ringi ei vahtinud, tegi oma trenni ja kui tema pilk korraks minul peatuski, siis polnud mul mingit alust uskumaks, et mina tema silmi rõõmustan. Kui midagi, siis pigem häiris teda kogu mu olemus radikaalselt.

Aga siis.

Siis ta soojenes. Mitte minu vastu. Meil hakkas trennis käima üks noor nunnu tüdruk ja ma märkasin, et neil vist midagi seal susises korraks. Aga see oli küll ainult mingi paar nädalat kui ma juba märkasin, et nad külmalt üksteist ignoreerivad. (Jõusaal on nagu inrpo teater, kui sa viis korda nädalas käid, siis näed kõiki draamasid esireast. Soovitan kõigile, kes tunnevad, et "Vaprad ja ilusad" ei paku piisavalt süžeepöördeid.) Siis juhtus nii, et hakkasin juttu tegema kutiga. Küsisin tema tõsterihmade kohta, uurisin mitu setti tal veel jäänud on pressipingil ja palusin, et ta mind julgestaks, kui ma suure raskusega kükke tegin. Nüüd me siis iga kord jutustame, kui näeme.

Tal on mure kükkidega. Ütleb, et ei paindu korralikult, liigesed on "kinni". Soovitasin talle joogat. Üks õhtu jäime kuidagi rohkem jutustama ja pakkusin, et ma võin talle natuke joogat õpetada, mis peaks valu liigestes leevendama. Kutt vaatas mind sellise näoga. Teate küll, sellise, mille puhul ma pidin kohe täpsustama, et ma päriselt räägin joogast ja see pole koodnimi horisontaalsele akrobaatikale. Mille peale ta muidugi naeris. Sest nagu, see oli naljakas. Ma olen naljakas. Ma pidin ju olema naljakas, sest ma sain alles kolmekümne aastaselt teada, et kogu see iseloomu lihvimine oli asjata, kuna ma olen tegelikult täiesti ilus tüdruk ja oleks võinud terve elu hoopis selle peale üles ehitada. Igatahes, ma näitasin talle joogat ja vähemalt tundus, et talle meeldis. Jooga ajal rääkisime muid asju ka. Muuseas mainis, et ta on Hiiumaalt. Küsisin kust. Kärdlast. Aa, no minu ema on ka Hiiumaalt. Soonlepast. Ja saate siis aru, mida ta ütleb mulle? Ta ütleb, et tema ema on ka Soonlepast. Nagu, Soonlepas on mingi kolm ja pool talu. Kuidas see võimalik on?

Vot sellepärast peabki olema jõusaalis rohkem kui üks silmarõõm, sest võib selguda, et mõni neist on su kauge sugulane.

Kommentaarid