Aasta 2023 sõnas ja pildis

Kes istus 2022 aasta 31. detsembril kell 23:59 laua all ja pugistas viinamarju ning pidi peaaegu naeru kätte ära lämbuma, sest olukorra tobedus oli napakas? Mitte mina. Mina istusin voodis teki all ja pidin viinamarjade kätte lämbuma. Ja ma olen tänaseks veendunud, et sellepärast mul kehvake aasta tuligi, ainult pooled soovidest läksid täide. Sel aastal kükitan laua all nagu kord ja kohus. Ainult sellega on vanas eas probleem, et pole nagu enam midagi soovida. Selliseid üldiseid asju küll, et lastel oleks tervist ja nad oleks rõõmsad, et sõpradel käsi hästi käiks ja ma neid välja ei vihastaks, et sõda meid säästaks, et armastus üks kord ka minu õuele ennast ära kaotaks ja ma ta ära saaks kodustada, sellised tagasihoidlikud soovid, teate küll.


1. Mida tegid 2023 aastal, mida pole varem teinud? Oma õiguste eest seisnud. Teinud asju, mis mulle rõõmu pakuvad, kuigi teised seda ei mõistnud ja mind selle eest kritiseerisid. Tätoveeringu tegin. Psühholoogi juures käisin. 


2. Mida sa sooviksid omada 2024 aastal, mis sul 2024 aastal puudus? Stabiilset ja turvalist romantilist suhet. Sellist suhet, mida tahad instagrami üles panna. Kus on kingitusi ja hoolimist. Kus on soojust ja jalutuskäike. Ma olen nii basic bitch, et andke mulle ainult inimene, kes tahab minuga iga ilmaga, igal aastaajal jalutamas käia, kes hoiab mul käest kinni ja ümbert kinni, kes lepib sellega, et ma tahan meie käestkinnihoidmisest pilte teha. Ja see on okei, kui me vahel jalutame kõrvuti spordiklubis trenažööril ja teine kord jalutame autos mööda maanteed või lennukis pilvede kohal. Ma olen väga leplik. Nagu koer, teate, lihtsalt fking vii mind jalutama, eks!


3. Mis on selle aasta suurim kordaminek? See, et ma 105 kilo jõutõmbasin. 


4. Mis oli su suurim läbikukkumine? See, et ma 105 kilo jõutõmbasin. Isegi ei proovinud 110. 


5. Kas sa olid haige või said mõne vigastuse? Süda murdus, see teeb ikka veel haiget. 


6. Möödunud aasta parim ost? Telefon. Pidin ennast veenma nii kaua selle vajalikkuses, aga see kui palju rõõmu ta mulle on toonud, on kirjeldamatu.


7. Kelle käitumine teenib sinult aplausi? Oi, nii paljud. Maarja näiteks, milline vapustav naine, ajab äri, kirjutab raamatuid, kasvatab lapsi, õpetab, elab täiel rinnal. Imeline! Karin on teine, kes on minu meelest aplausi ära teeninud, kui ma kunagi suureks saan, siis tahan tema moodi olla. Te kutsuge ta kohvile teine kord, ta on täis võrratuid lugusid, luban teile. Traditsiooniliselt soovin äramainida oma pojad. Kuigi ma ise ei leia endale meest, kes mu standartitele vastaks, siis vähemalt saan endale õlale patsutada, et olen vastutav nelja mehe eest, kes minu standartile vastavad ja ehk on maailm päeva lõpuks tänu sellele ikkagi ka natuke parem koht. 


8. Kelle käitumine ajab südame pahaks? Teate, teile ei meeldi seda kuulda ja ehk on õigustatud ka see, kui te selle peale ütlete, et see kes ise süüta, visaku esimene kivi, aga päris mitu blogijat on sel aastal ületanud heamaitse piiri minu jaoks. Ja ei, ma ei nimeta nimesid.


9. Kuhu läks enamik su raha? Elamiskuludele. Kõik on nii kallis lihtsalt. Saan praegu elu parimat palka, aga alles ei jää ikka mitte midagi.




10. Mis sind möödunud aastal tõeliselt elevusse ajas? Näohooldus ja parfümeeria. Ma ei teadnudki, et ma selline plika võin olla. 


11. Mis lugu jääb alatiseks 2023 aastat meenutama? Taylor Swift "Cardigan"



12. Võrreldes eelmise aastaga oled sa:

i. õnnelikum või kurvem? Kurvem

ii. kõhnem või paksem? Paksem

iii. vaesem või rikkam? Rikkam. Mida oligi vaja tõestada, raha ei tee kedagi õnnelikuks. 


13. Mida sa soovid, et oleksid rohkem teinud? Ennast arendanud. Oma tulevikuminasse panustanud. 


14. Mida sa soovid, et oleksid vähem teinud? Aega raisanud ja prokrastineerinud. 


15. Kas sa armusid aastal 2023? Armusin küll, iseendasse. Kas te juba teadsite, et ma olen võrratu? Keegi oli unustanud mulle öelda. 


16. Mis oli su lemmiksari või telesaade? Meeldis rootslaste "Täiesti tavaline perekond". Lühiseriaal Netflixis. Mingi Hispaania seriaal oli ka hea "Mehed" vist on pealkiri. Ei mäleta, seda vaatasin juba mitu kuud tagasi.


17. Kas sa vihkad kedagi täna, keda sa eelmisel aastal ei vihanud? Minu südames ei ole ruumi vihkamisele. Pettumusele, jah. Aga vihkamine. Vihkamine teeb liiga ju ainult mulle, mis sellele teisel sellest on, et ma teda vihkan? Ei, ma ei vihka kedagi, pole kunagi vihanud ja ilmselt ei hakka ka. Ma võin korra vihastuda, aga see läheb üle ja ma unustan. Ehk see kõlab üleolevalt, aga ma pole veel kohanud inimest, kes väärib seda, et ma oma meelerahu tema pärast ohvriks tooks.


18. Parim raamat mida lugesid? Nagu ikka, nii palju häid raamatuid lugesin, ei oska mina ühte parimat esile tuua. Aga siin on mõned. 


19. Mis oli su suurim muusikaline avastus. Taylor Swift. Nagu ma teadsin ju, et ta teeb muusikat ja ma olen teda kuulanud ka palju, aga sel aastal ma tõesti avastasin teda.


20. Mis oli selle aasta parim film? "Leave the world behind". Ikka Netflixist.



21. Mida sa tahtsid ja said? Ma sain nii palju asju tegelikult. Ma sain uusi sõpru, ma sain uue telefoni, ma sain robottolmuimeja, ma sain peika enda juurde tagasi tulema (mis siis, et ta lõpuks ikkagi läks, aga ta tuli ja enamuse aastast ta oli, nii et win!), ma sain tätoveeringu, sain mitu head parfüümi. Midagi nendes viinamarjades ikkagi oli.



22. Mis on see üks asi, mis oleks teinud aasta nii palju paremaks? Korras auto.



23. Kuidas sa kirjeldaksid oma selle aasta moestiili? Sportlik, mugav, seksikas.




24. Mis sind mõistuse juures hoidis? Tiktok. Ma tean, et enamik teist vihkab seda ja see on fain, mina tundsin mitmel korral absoluutselt selgesti seda, et ilma selleta oleks ma kuhugi mülkasse vajunud ja ta lihtsalt tõi mu sealt välja. 


25. Keda igatsesid? Eriti ei igatsenud kedagi. Kui, siis korraks, aga midagi meeldejäävat jagada pole.


26. Ütle üks elu õppetund, mida 2023 sulle õpetas? Sul ei ole võimalik pekki keerata seda, mis sinu jaoks on mõeldud. Ole täpselt nii napakas ja segane, või nii tuim ja kinnine, kui sulle loomulik tundub ja kõik läheb lõpuks korda. Kes tahab su juurde jääda, see jääb, kes ei taha, ei jää, ükskõik kui "õigeks" sa ennast tema jaoks muudad. Seda õppisin ka veel, et asjad on harva nii nagu need tunduvad. Me ei tea kõike, mis toimub kulisside taga ja seetõttu on oma arvamus mõistlik enda teada hoida. Kõik oluline tuleb nagunii lõpuks päevavalgele. 


Ei, hull aasta oli. Kohe päriselt. Meeldejääv. 

Või kuidas teil?

Kommentaarid

  1. Tead, ma analüüsisin nüüd su soovide täitumise protsenti ja tundub, et põhjuseid, miks vaid osa soove täitus, on ilmselt kaks:
    1) kasutasid vale viinamarjasorti, magusad peavad olema;
    2) ei kandnud samal ajal punast aluspesu.

    Head uut aastat, kullapai! Tulgu uus parem kui kunagi varem!
    PS. Otsin ja riputan peagi instasse sulle veel nippe tänaseks ööks, ehk tuleb uuel aastal parem %.

    VastaKustuta
  2. Head uut aastat ja soovide täitumist!

    VastaKustuta

Postita kommentaar