Moeblogi vol 3

Teate, see on nii põnev! Minu jaoks. Ma tunnen, ennast nagu mingi kollase ajakirjanduse staarike, keda paparatsod jälgivad, et mis tal täna seljas on. Ainuke vahe on selles, et ma ise olengi see paparatso, kes ennast jälgib, pildistab ja kajastab. Samas, kui me siin nüüd omavahel räägime, siis umbes täpselt nii see kuulsate ja kummaliste staarielu käibki. Nad ise lekitavad "uudiseid" endast, et ikka pildis püsida. "Räägi minust head või räägi minust halba, peaasi, et sa minust räägid."



Riided on mulle olnud olulised juba väga varajasest noorusest peale. Ema on rääkinud lugusid, kuidas ma väikse lapsena olin endale igasuguseid põnevaid kostüüme selga ajanud, kui keegi ei jälginud ja siis vanemad olid äkki avastanud, et mis kaltsukuhjaga ma tänavatel patseerin ning koju riideid vahetama kupatanud. Seda räägiti kui naljakat lugu, aga nüüd ma mõtlen, et kui mind poleks tol ajal normidesse surutud.... ah, las ta jääb. 



Igatahes ma mäletan väga selgesti seda hetke, kus ma leidsin lõpuks oma stiili ja kus ma hakkasin julgemalt riiete ja aksessuaaridega eksperimenteerima. Ma olin siis 30aastane ja mind tohutult mõjutas Coco Chaneli eluloofilm. Nüüdseks olen ma muidugi ka juba kuulnud lugusid sellest, kuidas ta sõja ajal natse aitas ja sealt ka suure osa oma rikkusest kokku ahnitses, aga olgu nende muude eluvalikutega tal kuidas oli, siis mulle avaldas muljet see, kuidas ta naiste rõivamoodi kujundas, kuidas ta tõi ausse lihtsuse ja elegantsuse, mugavuse ning praktilisuse. Siis ma hakkasingi oma garderoobis suuremaid muudatusi ellu viima. 


Ma isiklikult arvan, et hästi oluline on leida oma stiil ja see, mis sinu kehakujule ning loomusele kõige paremini sobib. Ma olen sügavalt veendunud selles, et õigesti valitud lõiked, värvid ja stiilid teevad selle kandjaid kaunimaks. Ja valesti valitud riided võivad ka väga ilusa inimese igavaks või riivavaks muuta. Loomulikult ma saan aru ka sellest, et on inimesi, kes ei hooli üldse sellest, kuidas nad välja näevad. Ja on inimesi, kes valivad oma riided, et olla võimalikult märkamatu. Aga seda ma ei usu, kui keegi ütleb, et miski mida ta kannab, ei tee teda ilusamaks või et miski ei sobi talle. Pigem ütleks, et tal on vaja head stilisti. Kasvõi need minu viimaste nädalate postitused on selles osas heaks näiteks, kuidas mingi riie teeb visuaalselt saledamaks ja teine kurvikamaks ja asi pole ju selles, et ma siin paari nädalaga olen tohutult kaalus alla või juurde võtnud. Sellepärast on ka need fotod head, et need on tehtud samas kohas ja umbes samal kellaajal, valgus ja poos on umbes sama, aga tulemus... hinnake ise.




Ühte nippi ma tahaks kohe teiega jagada ka ja palun ärge nüüd pahandage, sest te ilmselt nagunii teate, aga kuna ma ise koperdasin selle info otsa piinlikult hilises eas, siis ehk vähemalt ühel lugejal on sellest kasu. Nimelt see, et kui sa ei taha, et riiete alt paistaks rinnahoidja välja, siis nipp ei ole selles, et kannad pluusiga sama värvi rinnahoidjat (mustaga musta, valgega valget), vaid kannad ihuvärvi pesu. Mind ajas jubedalt vihale, et kandes valget pluusi, siis ikka oli rinnahoidja näha, aga selle peale ise ei tulnud, et kui ihuvärvi pesu, siis see katab kõik, mida vaja katta, samas jääb diskreetne tulemus. 



Minu eelmise nädala garderoob siis: Esmaspäev: pluus Uuskasutuskeskus 1€, teksad Guess 60€, sandaalid Humana 3€. Teisipäev: pluus Sinsay, püksid Humana 3€, pintsak H&M heategevuselt* 0€, kingad Humana 3€. Ütleme nii, et nendest pükstest olen ma vaimustuses ja neid hakkate veel palju nägema. 😁 Kolmapäev: kleit Uuskasutuskeskus 1€, sandaalid Humana 3€. Neljapäev: pluus Uuskasutuskeskus 1€, viigipüksid Monton, kingad Denim Dream. Reede: pluus Uuskasutuskeskus 1€, teksad Denim Dream 60€, jakk Monton on nii vana, et ma ei mäleta, mis see maksis, millegipärast tahan öelda, et 140€, aga on võimalik, et oli vähem, kingad Humana 3€ ja sall Prismast ka nii ammu tagasi ostetud, et ma ei mäleta hinda, pakun, et selline 10-20€ vahel võis olla. Päikseprillid muidugi Guess ja nende eest maksin umbes 15$. 


Ja boonusena üks trenni outfit, mida esmaspäeval kandsin. Tavaliselt ma nii paljas ei ole, aga jube palav oli ja hetkel olen figuuriga ka sellevõrra rahul, et julgen rohkem ihu näidata. Nii top kui retuusid on Croppi omad ja ostetud Rademari outletist, püksid juba 8 aastat tagasi ja topi sain eelmisel aastal. Tossud on Reeboki outletist ja need ka mitu aastat vanad. Pole parim variant jõutreeninguks, aga mulle meeldivad ja ilusad on ka. 


*Soovin täpsustada, et kui ma kirjutan "heategevuselt", siis ma pean silmas, et olen selle riideeseme saanud sel ajal kui kuulusime perega Lasterikaste Perede Liitu ja nende kaudu sai ka riideid. Et keegi ei arvaks, et "heategevus" tähendab minu jaoks seda, et ma poest näppamas käin. 

Kommentaarid