Paus

Teate, mul hakkab see puhkamise asi juba vaikselt välja tulema. Täna on puhkuse kaheksas päev ja viimased päevad olen olnud sulnilt hajevil ning hõre. Lugesin just raamatut, mille ma tahaks täna lõpuni lugeda, umbes kakssada lehekülge on veel jäänud ja kell on alles pool üks päeval ning jõusaalid on nagunii suletud ja ma ei pea täna isegi poodi minema ega süüa tegema, sest kõike on piisavalt, kui ma avastasin, et mul polegi teie jaoks homseks postitust valmis kirjutatud ning siin ma nüüd olen, ohverdamas oma lugemiseaega, et teie meelt lahutada. Parem oleks, et te seda vääriliselt hindaks. 




Mul oli mingeid mõtteid ka tegelikult, aga nüüd ma ei mäleta enam. 

Aa, jaa, õige, lugemisest tahtsin kirjutada uhkustada. Ma nimelt sain oma selleks aastaks seatud eesmärgi purki. Lubasin, et loen 43 raamatut ja see on tehtud. Ma ise julgen arvata, et see on siiski tänu sellele, et ma enam TikTokis ei istu. Põhimõtteliselt nüüd nagu ju võiks. Eelmine aasta lugesin terve aasta jooksul 53 raamatut läbi, ehk vahe on tuntav. 

Veel tahtsin jagada seda, millest ma vist möödaminnes ka olen rääkinud, aga kuna selle mõju jätkuvalt püsib, siis nüüd julgen juba enesekindlamalt kirjutada. Nimelt sellest, kuidas pähklite söömine on mu elu muutnud. 



Pähkleid olen ma muidugi alati armastanud, aga kuna need on võrdlemisi kallid, siis tihti ei ole ostnud ja kui ma siis vahel olen raatsinud, siis olen terve selle ühe paki viie minutiga ära jõhverdanud. Aga kuna pähklid, lisaks sellele, et need on kallid, on ka rasvased ja kaloririkkad, on see süsteem mu igikestvale kaalulangetusmissioonile teravalt vastuoluline. 

Kuna ma aga kolesterooliravimeid võtta ei kannatanud, siis jõudsin otsapidi selleni, et pähkleid soovitatakse ka kolesterooli alandamise ettekäändel menüüs aukohal hoida. Nii ma siis hakkasingi iga päev 50gr pähkleid vahepalaks sööma. Esialgu oli seda kogust väga keeruline nii väiksena hoida, sest keha nõudis rohkem. Aga päris kiiresti muutus see 50 grammi juba piisavaks ning siis ka üleliigseks. 

Muutused, mida ma täheldasin ja mida ma millegi muu arvele hästi kirjutada ei oska: 1) isud muutusid, või õigem oleks öelda rahunesid, ehk pole hulle isusid ja isude kõikumisi ja toidu kogused on muutunud väiksemaks ja ma ei söö enam koguseliselt nii palju. Ma arvasin mingil hetkel, et see võib olla ka seotud mu alkoholi vähendamisega, sest varem olen ma alati suutnud isusid kontrollida kuni ma klaasi veini saan, siis läheb lappama. Aga kuna ka pärast klaasi veini suudan ma praeguseks oma isusid kontrolli all hoida, siis ilmselt ei ole asi alkoholis. (Sellele viimasele vaidleb Britt raudselt vastu, sest ta oli alles nädal aega tagasi tunnistajaks, kuidas ma pärast klaasi veini sõin ära oma quiche'i, tema pool quiche'i, pool kilo hallitusjuustu, kakssada grammi šokolaadi, maasikaid ja mul on tunne, et midagi oli seal veel. Enda õigustuseks ma võin öelda, et ma tol päeval enne seda polnud eriti midagi söönud ja lisaks hakkasid mul kaks päeva hiljem ka päevad. Ehk, et ma hoian ikkagi kinni oma esialgsest ütlusest, et alkohol ei muuda mind kontrollimatuks õgardiks.)

2) kaal on langenud. Sellele ehk on kaasaaidanud ka üleüldine heaolek ja rõõmus meel, aga kuna see langus on püsinud, siis ma ikkagi arvan, et pähklid mängivad siin oma rolli.




3) rasvaprotsent on langenud. Jällegi, vabalt võib olla, et see on seotud ka sellega, et ma rohkem trenni teen, aga kuna ma olin siin pool aastat püsti hädas sellega, et vaatamata trennile ja enda meelest ka normaalsele toitumisele nii kaal kui ka rasvaprotsent mind mõnitavalt taeva poole kerkisid, siis ainus muudatus, mida ma olen teinud on ikkagi pähklid. 

Nagu te teate, siis arstipabereid ma pole vahepeal saanud, pole ka ühelgi koolitusel osalenud ega tarku raamatuid lugenud, seega ma ei soovita siin midagi, lihtsalt jagan oma kogemust ja tähelepanekuid. 




Nüüd kus mul on koridoris uhke peegel, mõtlesin, et teen selle postituse nendest kleitidest, mida ma ei kanna, aga millest pole valmis loobuma, aga ma peaks esiteks selle oma raamatu läbi lugema. Seniks ma jätan siia ühe pildi minu koduriietest. Pildil siis need Humana püksid, mis ma kolme euroga sain ja need on nii mõnusad, et mul oleks veel kaht paari vaja! Need on pehmed ja piisavalt õhukesed, et liiga palav ei hakkaks suvel. Lisaks näevad need minu meelest ka nunnud välja oma paelakestega. 

Kommentaarid