Ended ja ebausk

Mu meilikastis on 134 lugemata meili, aga selle asemel, et nendega tegeleda, kirjutan ma siin seda postitust. Sest prioriteedid. Töö ei kao kuhugi. Ta istus vagusi ja ootas mind siin kaks nädalat, kannatab paar tundi veel.

Eile oma päeviku sissekannet tehes kirjutasin sinna midagi sellist, et ma küll endeid pigem ei usu, aga on üks asi, mis mind siiani alt vedanud pole ja see on iga kevadel esimesed liblikad. Olen varem ka kindlasti kirjutanud, aga minu sees elab juba lapsest peale usk, et mis värvi liblikaid ma kevadel esimesena näen, selliseks kujuneb ka minu eesolev suvi. 


Ehk on vara hõisata, sest ametlikult ju suvi alles kümme päeva olnud, aga tõesti imeline suvi on olnud. 

Siis ma nägin veel üht TikToki, kus autor küsis, et noh, kõik, kes te 31. detsembril viinamarju sõite, kuidas pool aasta on möödunud? Ja ma võtsin oma nimekirja välja ning pean ütlema, et mul on tõesti hästi läinud. Minu nimekirjas oli iga viinamarja kohta üks soov. Selline nimekiri oli.


Ja ausalt, poole aastaga saab selle tulemusega täitsa rahule jääda. New Yorki vist sel aastal minna siiski ei õnnestu, aga muude asjadega on ikka uskumatult kenasti läinud. Ja samas, ma mõtlen, võrreldes sellega, mis olukorras ma olin endaga aasta tagasi, siis... midagi pole muutunud. Ma elan samas kohas, ma töötan samas kohas, mu palk on sama, mu suhtestaatus on masendavalt sama, aga ometi on kõik teisiti. 

Naljakas on see, et mu keha isegi on samas kohas, kus aasta tagasi, aga praegu olen ma sellega nii rahul. Ilmselt seepärast, et ta mingi aeg oli palju hullemas staadiumis ja see tagasi saada oli meeliülendav. 




Kõige rõõmsamaks sellest nimekirjast teeb mind see, et tervist, õnne ja meelerahu on tõesti ohtralt olnud. Ja lilli ning jalutuskäike. 

Vaatan seda nimekirja ja mõtlen, et mille paganama pärast ma endale siis ühe soojaga juba armastavat kaaslast ja stabiilset paarisuhet ei manifesteerinud. Aga ma olin siis veel sügavalt oma aktiivses meeste vihkamise faasis, ilmselgelt. 


Pool aastat on veel ees, vaatame, mis juttu ma detsembris aasta kokkuvõtet tehes jutustan.


Aga üht põnevat tiktokki nägin eile veel, mis pani mind Pillekesele mõtlema. Nimelt on Hiinas ebausk, et kui sa õhtuti oma köögi ära koristad ja puhtaks jätad, siis see meelitab su ellu rikka mehe. Kellel on kodus rikas mees, kas te koristate kööki religioosse järjekindlusega? 

Nii, ma lähen nüüd meile lugema.

Kommentaarid